بازسازی و دکوراسیون داخلی

شرکت ساختمانی پارسلند مفتخر است در همه زمینه ­های مسکن، عمرانی و اجرایی حضوری چشم­گیر و تاثیرگذار دارد. بخش مهمی از فعالیت­های ما به بازسازی بافت­های فرسوده و ایجاد فضای دلخواه مشتریان است.

این مهم با درایت مدیریت و تلاش کارشناسان مجرب انجام می­شود و پارسلند را به چهره­ای مطرح در زمینه بازسازی تبدیل کرده است. کسب رضایت مشتریان از خانه خود، موجب افتخار پارسلند است.

این تیم با تسلط به انواع سبک‌های معماری سنتی، مدرن، پست مدرن، کلاسیک و… با متدهای روز دنیا در زمینه پرزنت کارفرمایان عزیز فعالیت می‌کند.

گالری خدمات

وجود تیم طراحی و اجرا به صورت مجزا در بخش بازسازی، موجب عملکرد موفق گروه ساختمانی پارسلند در بخش بازسازی شده است. این بخش با ابزارآلات و تجهیزات به روز، اقدام به بازسازی انواع ساختمان کرده که به بهترین نحو و در سریع‌ترین زمان ممکن پروژه‌ها را به اتمام می‌رسانند.

مشتریان عزیز می‌توانند سازه، نمای خارجی و داخلی و قسمت‌های دیگر بخش‌های طراحی شده را پیش از شروع کار دیده و پیش از ساخت، نسبت به طراحی مورد نظر آگاهی کسب کنند. این فرآیند توسط طراحان مجرب و جوان این مجموعه و با استفاده از نرم افزارهای موجود انجام می‌شود.